Ajatusten sekamelska on vaivannut viime päiviä. Raskauden mahdollisuuskin tuntuu ahdistavan melkoisesti, se on jopa tuonut legendaariset painajaiset taas öihini. Herään aina juuri sillä kriittisellä hetkellä kun jollekin käy totaalisen häjysti ja siinäpä sitten kärvistelet pimeässä tuvassa ja mietit uskaltaako enää mennä nukkumaan jos uni jatkuukin. Kauhein uni pitkään aikaan on ollut kun ukosta kuoriutui melkoinen murhaaja ja se unissa pisti väkeä lakoon. Oman vuoron tullessani, sillä kohtaa kun vereni alkoi roiskumaan pahemmin kuin monessa k-18 leffassa, heräsin kauhusta kankeana. Eikä ihan heti kyllä uni tullut ukon vieressä ..

Työ kyrsii urakalla pitkästa aikaa. pomo onneton on vissiin  päättänyt tehdä toisin kun listatoiveita ollaan saatu esittää. Minulla on viisurin poisto sairaalassa ja se on laittanut mulle yövuoron siihen alle! Hieno mennä yön valvoneena sairaalaan hampaiden poistoon suoraan yövuorosta.. Kiesus, tekisi meili kiehua, mä oon ennen vuoden vaihdetta jo ilmoittanu siitä ja muistuttanukki ennen tätä listaa vielä.. Aina se on hokenut, että kolmen viikon listassa täytyy olla yksi vapaa ja 2 saa olla töitä.. Ja avot mulla on ainakin 7 viikonloppua putkeen merkattuna töitä, jollei muuten niin su iltana alkaa valvominen.. Ei oikein toteudu hommat tällä väellä enää, mutta uusiakaan ei kuulemma löydy ja kaikki revitään meidän selkärangasta, yksikin sunnuntai mulla on 7-18 töitä.. Kyrtsähtäny..