Vapaat on edessä ja meikkis on nollannut tämän vuoden totaalisesti tänä iltana. Ostin 5 siideriä vuoden vaihtumiselle, yhden tälle iltaa saunan jälkeen, huomiselle 3 paljussa lillumisen kunniaksi ja lauantaille yhden kun on saunapäivä. Surkuhupaisesti hupsis ja kaik meni.. enpä muista koska olisin torstai-iltana ollut 5 siiderin pieruissa. (hmm noin 15 vuotta siiten kenties, opiskeluvuosina??)

Ajatukset nollattuna, väsyneenä ja lopen uupuneena viimeisen parin vuoden paskojen tultua niskaani, mutta aion nauttia huomisesta. Vaikka paskavuodelle pitkät haistattaen! Paljua, muksujen kanssa hyvää ruokaa ja raketteja, niistä on onni ja rakkaus tehty. 8 kk raskaana tästä vuodesta ja kaksi menetettyä unelmaa vauvasta. Raskasta on ollut. Olo on kuitenkin hyvä(liekö syynä nuo juodut 5 siideriä..) On 3 ihanaa tyttöä elämässä jotka vie ajatukset niihin elämän hienoihin asioihin ja hetkiin monta kertaa tavallisen arkipäivän aikana..

Jonnekin kiitos pikkuneidistä, sillä on ollut suuri tehtävä auttaessaan mut kaikesta tästä yli. Ehkä se siksi annettiin mun elämään, että selviäisin isoisän ja -äidin kuolemasta, kahden oman lapsen menettämisestä ja niistä pikku jutuista jotka on harmittanu (camoon hei , niillä ei ollu edes merkitystä.). Suuri tehtävä tosi pienellä ihmisellä, mut se on onnistunu siinä enkä mä oo rekan alla. . Rehellisesti sanottuna se ei kaukana oo ollu ja toivottavasti ensi vuosi vie kauemmas niitä ajatuksia kääntää ratista rekan eteen.

Kiitos jokaiselle niistä lohduttavista sanoista joita oon saanu, oot tärkee sinäkin! JOkaiselle lapsen menettäneelle:jos mä selviän huomisesta, niin lupaathan säkin? mÄ oon täällä ja odotan kuulumisiasi..

Palaan ensi vuonna, nautittuani huomisesta, vuoden viimeisestä päivästä niiden kaikkein rakkaimpien ja elämän janoa ylläpitävien kanssa!